Urząd zamknięty do odwołania
Przypominamy, że Urząd Miejski w Skarszewach jest dla klientów zamknięty do odwołania. Tym samym w Urzędzie nie odbywa się bezpośrednia obsługa klientów, poza nagłymi przypadkami, np. sporządzenie aktu zgonu w USC, ale po wcześniejszym umówieniu się przez telefon.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: 58 588 22 01, 58 588 22 02, 58 588 22 03, a także z wykorzystaniem adresu e-mail: skarszewy@skarszewy.pl
Numery telefonów do wszystkich Wydziałów w UM można pobrać klikając TUTAJ
Prosimy, aby załatwiać sprawy, na przykład związane z działalnością gospodarczą, internetowo poprzez platformę ePUAP. Jak to zrobić - o tym piszemy TUTAJ
Informujemy, że zgodnie z §10 Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii:
„1. W okresie, o którym mowa w § 1, wykonywanie zadań przez urząd administracji publicznej lub jednostkę organizacyjną wykonującą zadania o charakterze publicznym, może podlegać ograniczeniu polegającym na wykonywaniu:
1) wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom;
2) określonych zadań przez ten urząd lub jednostkę w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
2. Decyzję o rodzaju i formie wprowadzanych ograniczeń, o których mowa w ust. 1, podejmuje kierownik urzędu administracji publicznej lub kierujący jednostką organizacyjną wykonującą zadania o charakterze publicznym, zawiadamiając o tych ograniczeniach, w drodze ogłoszenia, na stronie podmiotowej urzędu lub jednostki, a także przez wywieszenie ogłoszenia w siedzibie urzędu lub jednostki.”