ZMIANY W OBSŁUDZE KLIENTÓW W URZĘDZIE MIEJSKIM
Szanowni Mieszkańcy!
W związku z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, Burmistrz Skarszew Jacek Pauli ogłasza, że od 16 marca 2020 r. (poniedziałek) do odwołania Urząd Miejski w Skarszewach pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, ale obsługa klientów odbywa się WYŁĄCZNIE poprzez telefon, mailowo i poprzez platformę ePUAP. Wyjątek stanowi rejestracja zgonów/urodzeń, udzielanie ślubów oraz sytuacje kryzysowe. Wszelkich opłat należy dokonywać za pośrednictwem przelewów bankowych, numery kont urzędu są dostępne na stronie bip.skarszewy.pl. W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą w urzędzie, ale po uprzednim zgłoszeniu jej telefonicznie.
Uwaga! Obowiązuje zasada: w danym biurze może przebywać tylko jeden klient. Klienci umówieni telefonicznie będą wpuszczani do budynku przez wyznaczonego pracownika. Prosimy jednocześnie o o przemyślenie załatwienia sprawy w urzędzie w późniejszym terminie. W przypadku sytuacji kryzysowych możliwy jest kontakt telefoniczny z Wydziałem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Skarszewach: 691-102-815.
Adresy mailowe i numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Skarszewach znajdują się na stronie bip.skarszewy.pl. Podajemy je także poniżej.Burmistrz Skarszew apeluje o dostosowanie się do powyższych wskazówek dla wspólnego dobra - podejmowane działania są działaniami prewencyjnymi w celu minimalizowania możliwości wystąpienia i rozpowszechnienia się koronawirusa COVID-19 na terenie naszej gminy.
Numery telefonów do Wydziałów Urzędu Miejskiego można pobrać klikając TUTAJ